fredag, januar 2

En stjerne skinner i natt..

I en sofa fra Ikea sitter Elin. Hun tenker, det handler om å leve, det handler om å gje... eg skal få en dag i morra, og da blir det bare good, good, good, good vibrations. Boys boys boys, I wanna hold your hand. Lets dance to joy division! He he.. Tenker tilbake minner og ler.. For jeg er den du veit sier aldri nei.

Se ilden lyse over jord. All Nighet long.. you and me and bobby...brown.. we built this city.. we built this city on rock 'n roll. Så går jag över engarna, og forbi meg suser andersen i sin cabin cruiser.. No blir det liv, rai rai.
Tanta til Beate ho bor i ei gate i gamlebyn. Shes like the wind! Hu ser på deg og sier, hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg.. her begynner pengegaloppen. money, money, money.. kr en, kr to, kr tre, kr fir, kr fem, kr seks, kr sju, kr åtte, kr ni. Hey Big Spender! Mens vi krangler om hvem som skal gå å handle.

Jeg vil bygge meg en gård, hadde det ikke vært for at jeg har ti tusen tommeltotta. du spør, vil du væra med meg hjem i natt? jeg tenker.. sej inte nei, sej kanskje, kanskje, kanskje.

life is life.. na na na na na...

Ingen kommentarer: