onsdag, januar 21

logget av...

jeg sitter i forelesning, og det har jeg gjort i en del timer nå. Det er en time igjen, men jeg merker at jeg allerede har logget av. Jeg må faktisk sitte å holde meg for det ene øret for at det min foreleser sier ikke skal ramle rett ut igjen, og det er mildt sagt frustrerende. Her sitter han, Doktorer, og leser fra sitt eget manus. Hva er da meningen med å gå i forelesning? Ingen dialog, ingen entusiasme? jeg skjønner at folk velger å gå.. Hvor er motivasjonen? Hvor er engasjementet? Jeg vet at ikke alle kan være like gira som meg når de snakker forran forsamlinger men... det er lov å prøve da!

Nå sitter jeg i hvertfall her og skriver sakspapirer i forelesningen. YEY for simultankapasitet! Halvparten av kullet har forlatt forelesningen allerede... men på en måte synes jeg det er godt å være på forelesning!

Jeg har savnet det!
<3 gul markørtusj!!!

Ingen kommentarer: