onsdag, januar 28

Fri? Hva gjør man da?

Vant jaggu igjen a gett! Quiz på onsdager begynner å bli en meget artig affære! Men med slike flinke personer på laget så er det jaggu ikke rart heller! ;D

Ellers går dagene fryktelig fort for tiden synes jeg! Nå er det snart februar, det vil si at januar har forsvunnet uten at jeg har rukket å få sukk for meg. Tempo er i så måte også så høyt at jeg må bruke kalenderboka min for å se tilbake på hva det er jeg egentlig har gjort fra tid til annen! Men det er slik jeg liker det! Jeg lurer litt på når min kropp og mitt sinn har tenkt til å sette inn bremsen (eventuelt håndbrekket) på tempoet om dagen, håper det venter til april! Da får jeg nemlig litt pusterom igjen! I mars blir det London, Kosovo, Glasgow og Beitostølen .. en mnd preget av reisedøgn, og det jeg i grunn bekymrer meg mest for er quizene jeg ikke får vært med på ... hmpf..

I helgen har jeg helt fri, helt fri faktisk.. Og hvite ark i kalenderen min er det langt i mellom om dagen.. hva skal jeg gjøre da, da?? kjenner at jeg allerede får litt sosiale abstinenser og er livredd for at jeg blir sittende alene og tvinne tommlene, selv om det er pent lite sansynlig. Time Will Show!

Forresten.. blir nok litt leking og stas med fadderbarn i helgen håper jeg! Hvis ikke de har reist på fjellet alt da! ;D

Ingen kommentarer: