søndag, januar 18

Fasinerende

Jeg lar meg fasinere av hvor mye mange mennesker sitter inne med av kunnskaper, ideer, egenskaper og talenter!

Denne helgen har vært overveldende når det gjelder alle disse tingene. Jeg har holdt kurs for 20 kunnskapstørstige mennesker som virkelig har engasjert seg og kommet frem til mengder av gode løsninger og forslag! De har vært en sann glede å jobbe med og virkelig gitt meg forhåpninger når det gjelder hva jeg har i vente av mine underordnede!

Da jeg så kom hjem var det akkurat som at noen skulle vise for meg hvor hengivende og fulle av talent enkelte mennesker er. Klokken 18 på en lørdag var den noen som hadde kajak-trening inne i svømmehallen på remmen, da jeg kom inn hørte jeg vakker musikk fra piano og en fløyte ved flygelet på remmen.. der sto det to gutter i tenårene og øvet og spillte og det var så flott å høre på at jeg fikk heeelt frysninger. Da jeg kom ut var det to guttehvalper som drev å trikset med skateboardene sine, de kan ikke ha vært mer enn 8 eller 9 år, og i det jeg satte meg i bilen måtte jeg sitte litt å titte på dem før jeg klarte å kjøre avgårde. Maken til kroppskontroll! Jeg er fasinert. Mennesker kan virkelig bli gode på ting dersom de øver seg.. Skulle ønske jeg hadde hatt tålmodighet til det og blitt skikkelig flink på en ting og ikke bare passe flink på mange områder.

Jeg gråt to ganger i går.. pga filmer. Tror kroppen går litt på tomgang så tårene sitter vel litt ekstra løst men i hvertfall. Første film: Den lille havfruen. Jeg merket at jeg faktisk kunne replikkene i den filmen utenatt. Det var tross alt yndlingsfilmen min da jeg var liten. Film nr to: Forrest Gump. De som ikke gråter når de ser den kan umulig være menneskelige!

1 kommentar:

Namaan sa...

Jeg gråter av alt, alltid. såeh jeg er heldigvis et menneske! ;D