søndag, januar 4

Selvfornektelse?

Jeg lurer litt på om jeg skal innse at jeg ikke er 22 år og 15 mnd.. men at jeg er 23 og 1/4 år. Kroppen min jobber i hvertfall hardt med å fortelle meg at ikke alle ting er som før om dagen! Jeg, Elin, har begynt å bli fyllesyk.. og det har jeg aldri vært før. Det har skjedd 2 ganger i løpet av den siste mnd.. Betyr dette at jeg må stoppe med festinga mi? Tror i hvertfall at jeg av hensyn til min egen helse bør øke graden av festligheter med alkoholkonsum. Det er litt dritt med å bo så sentralt i halden som det jeg gjør. Alt blir så forbanna tilgjengelig. Kombinasjonen av dette pluss at jeg skjelden sier nei til noe som kan høres morsomt ut gjør at jeg begynner å frykte litt for leveren.... dialysebehandlinger som 24 åring er noe jeg helst vil spare meg selv for.

Jeg kjenner jeg er glad for at denne jula er over nå, det har vært en slitsom jul med litt for mange festligheter. Har vært supermorsomt da, men tror jeg kan leve på minnene en stund også! Nå skal jeg ha pause.. helt frem til neste lørdag, for da er det jo avskjedsfesten til Ole, og etter det fortsette pausa... Hente meg inn igjen!

Shit.. leste nettopp igjennom det jeg har skrevet jeg er 23 og 1/4 år .. neste gang jeg har bursdag blir jeg 24! HYL! Jeg vil ikke bli gammel.. Når jeg var 19 så var 24 gammelt! HYL igjen... Nei, eksistensielle problemstillinger.. HA DERE VEKK! jeg vet jo ikke hva jeg vil.. Stop messing with me!!

5 kommentarer:

Lillma sa...

Welcome to my world.. Er bare å innse, vi begynner å bli litt eldre gitt!
Velger nhå og ta fyllesyken som et godt tegn; like greit kroppen min faktisk ikke vil ha gift i seg!

Elin Marie Johannessen sa...

Når du sier det på den måten merker jeg at jeg faktisk er veldig enig!! Bra at den sier ifra.. bare synd hodet ser på disse signalene som uidentifiserbare ;O Hehe!Hjernen til elin: åå nei, her kommer en melding vi ikke skjønner, la oss overse den!

Baltus sa...

Jo takk skal du ha du! :p jeg blir 24 om hele 9 dager. :O

Namaan sa...

Vi har snakket om dette masse nå og føler at jeg fortsatt står på mitt altså...

Det årnær sæ, uansett!

Elin Marie Johannessen sa...

Men Baltus... Du er mann og eldes ikke på samme måte! ;) Dere menn blir jo bare mer distingvert med årene.. jeg har 2,75 år igjen jeg før alt bare forfaller! ;D

Namaan.. du har så rett, så rett. ...håper jeg!