onsdag, januar 14

to løse skruer..

En meget bra dag i dag! Det er så digg også skal det så utrolig lite til!

Jeg liker at hverdagen er tilbake! Døgnrytmen faller sakte men sikkert på plass igjen, på jobben går det unna så det griner om dagen og endelig var det tid for quiz på Kongens igjen. Quizzalisious er tydeligvis under oppløsning, heldigvis er det et nytt lovende stjernelag på quizhimmelen. To løse skruer. Ikke akkurat flusst med folk der i dag men jeg og Alex dannet et lag som skulle vise seg å være sterkere enn hva mange hadde trodd! Vi vant ikke da.. men vi var et halvt poeng unna, og vinnerlaget var på fem personer! Tar det som en seier jeg, selv om det ikke ble noen middag! Har forresten vært snill mot leveren denne kvelden også, selv om pepsi max mest sannsynlig inneholder skadelige stoffer det også!

Veit at Lillma ikke er noe glad for denne nyheten men, Uggs kan være farlige! Jaggu godt.. de er etter min smak stygge også.. stygge og farlige! Bort fra markedet, bort!!! Jeg skal kaste mine imaginære Uggs øyeblikkelig!

Til slutt.. IIIIK!!! året er allerede 2 uker gammelt. Det går så fort, så forferdelig fort! ;D men jeg liker tempo!

1 kommentar:

Lillma sa...

Hahaha, farlige da eller?! :/
Varme er de!!