torsdag, desember 4

Hva gir meg positiv energi?

Jeg kjenner ikke meg selv helt igjen om dagen. Jeg skal jo være så mye mer enn denne syke, litt bittre, utslitte jentekroppen. Jeg savner faktisk min egen rungende klukkende latter, det som glimter i øynene mine når jeg titter på meg selv i speilet, og den personen som løper rundt med et stort mål om å smitte alle andre med sin positive energi!!

Jeg kommer snart! Jeg lover! ;D ;D

Den siste uken har bare vært litt helvete.. mange ting som har skjedd som ikke har vært så hyggelige. Men allikevel er det ingen av disse tingene som er uoverkommelige, og jeg synes ting har løst seg ganske bra. Jeg har kanskje til og med vært flinkere nå enn tidligere til å se hva som også er best for MEG, og ikke bare klamre meg fast til det jeg skulle ønske var best!

Positiv energi kommer i hverfall ikke av seg selv. Men jeg er jo en relativt sterk personlighet, og hvis jeg bare kan bruke mine egenskaper til å snu og vende litt på ting til min fordel så tror jeg at jeg om bare et par dager skal være på god vei tilbake til gamle takter! (apropo takter, til lørdagen skal jeg danse swing, så sinnsykt.. åååååhhhh!!!!, nok om det) Jeg har i allefall begynt i dag. Jeg har gjort 2 gode gjerninger! Jeg har vært ute og handelt ny dressbukse til pappan min som skal på julebord i morra, jeg har også laget middag hjemme i råde!

Hjemmelagede Gjeddekaker med sweet-chilli remulade!

600-700 g gjeddefilet
1/2 dl matfløte
3 ss sweet chilli saus
2 ts salt
1/2 ts pepper
2 ss hakket gressløk
1/2 dl hakket vårløk
(alle ingrediensene kjøres i foodprosessor til det er en glatt farse)
Disse må selvfølgelig stekes i passe kakestykker!

Sweet chilli remulade:
4 ss majones
1 ss matfløte
1 ss sweet chilli saus
1 ss hakket vårløk
3 biter pariseragurk som finhakkes.
(Rør sammen alle ingrediensene, smak til med salt og pepper)

Gjeddekakene serveres med remuladen på ristede brødskiver. garnityr: ruccola, tomat og agurk!

Litt stolt! Fant det bare opp sånn på sparket. men det ble kjempegodt! :)

Nå sitter jeg med føttene i vannbad og bare koser meg. Jeg mottar bra musikk på MSN og har alt tilrettelagt for en fantastisk kveld med påfølgene boblebad hvor jeg skal kure det som kures kan! I morgen skal det trenes... gleder meg! Jeg har virkelig en god følelse innabords nå! Tror det blir en fantastisk helg! Wiiiii!

Ingen kommentarer: