mandag, desember 1

Flop, One pair, stright, fold or all in?

Nå har jeg fått ut mye frustasjon nå. Jeg er glad jeg gjorde som jeg gjorde bare for å få ting ut av systemet. Det hjalp veldig å få klarhet i ting, ikke vente på hva som kom til å komme, og heller ikke gi noen anledning til å skjerme seg fra konfrontasjoner og ting som er vanskelig. Det gjør det bare mye verre for alle.

Uansett er det alltid godt å få klarhet i ting. Da vet man hva man har å forholde seg til, og man kan legge opp løypa deretter. Merker at energinivået ikke er på topp akkurat nå, noe som naturlignok skyldes at jeg ikke har sovet ordentlig siden torsdag, allikevel føler jeg at jeg kommer til å sove kjempegodt i natt og våkne til noe helt nytt i morra. Jeg orker ikke være nedstemt.. det vinner ingen på, aller minst meg selv!

Jeg spillte, jeg vant ikke dessverre, men jeg vil heller ikke si at jeg har tapt. Jeg fikk igjen innsatsen min. Tror kanskje jeg vil spille mer en gang.. men ikke med fullt så høy innsats. Lønner seg kanskje å høyne innsatsen utover i spillet istede for å gå "all in" på første hånd selv om de rundt bordet presser deg?

Ingen kommentarer: