mandag, februar 23

Nabovarsel!

Vet dere hva!

Nabon min har hatt ei jævla rullgardin hele tiden! Men han måtte få med seg ei dame hjem før han skulle oppdage det, eller rettere sagt, dama oppdaga det!

Dette hendte i går kveld da jeg og Caroline satt i stua og så på vår nye favorittserie "Mafiahuset". Det ble lyst i leiligheten til naboen, og av vanlig besinnet nysgjerrighet måtte vi titte inn for å se hvordan det sto til med han og eventuelt hva slags form for underholdningsbidrag han skulle stille med denne kvelden. Men det var noe som ikke stemte i kveld. Det var nemlig ei dame i leiligheten også, og det har jeg ikke sett før! Jeg begynte mentalt å forbrede meg på å risikere å skue visse uanstendigheter.. både Caroline og jeg var forberedt på det værste men plutselig tittet vi bort og ble møtt med en neddratt rullgardin...

Denne dama hadde tydeligvis ikke samme eksponeringsbehov som typen!!

Ingen kommentarer: