mandag, oktober 20

Noe som brått kunne vært et fuktig innlegg..

Lenge siden nå! Tildels fordi jeg ikke har hatt tid, og fordi jeg ikke har hatt noe jeg føler at jeg har måtte formidle, og sist men ikke minst, fordi jeg ikke har nettdekning hjemme i leilighetne min. Trodde jeg....

Det viser seg nå allikevel at jeg har tilgang til internett et sted i leiligheten.. og det er i dusjen..
Så nå sitter jeg da her i dusjen og blogger.. Senarioet kunne vært meget hyggeligere dersom det hadde utspinnet seg et annet sted, her sitter jeg nemlig i et hjørne meg 3 store puter og et glass rødvin og lovpriser varmekablene i gulvet mens jeg prøver mitt ytterste for å henge med på verdenweben.. Mangler bare noen i armkroken og et stearinslys så hadde stemningen vært toppet totalt!

Om jeg hadde sett meg selv så hadde jeg antagelig dødd av latter.. så til alle dere andre.. be my guest!

1 kommentar:

Namaan sa...

Velger å smile litt av det.. og le inni meg. ;D

samtidig som jeg mener det høres koselig ut om det bare hadde vært litt anderledes setting. =)