tirsdag, oktober 28

overstadig...

Life works in mysterious ways! Fra pur mørke til lysest sommerdag på bare et få timer. Heeeelt fantastisk. At hverdager er så personavhengige er nesten skremmende. Man kan rive av seg håret i frustrasjon over ting som ikke fungere som det skal, tross meget godt grunnarbeid.

Dermed er det så underlig vidunderlig når det stikker frem håp.. på samme måte som hestehoven baner seg vei gjennom en sprekk i asfalten for å nå solen, merker jeg at jeg blir helt uovervinnerlig i min egen kamp for å faktisk gjøre en forskjell! Jeg gliser.. mangler ord.. ynker litt og nærmest gråter. Men det er av begeistring og iver! Jeg er så GLAD!

Skjelden har jeg vært nær ved å bli frelst.. men i dag tok jeg meg selv i sende en takk til oven.. Ting går bra.. ting går veldig bra, og det er deilig!!! Takk til alle som bidrar til å gjøre min hverdag til en glede! Jeg bobler.. så hold meg fast.. før jeg fordamper... !

Ingen kommentarer: