torsdag, oktober 23

Ikke drikk ting som brenner!


Det burde i grunn alle mennesker med litt sunn fornuft skjønne... I hvertfall ikke når denne drikken som befinner seg i et solid shot-glass har 3 forskjellige lag. hvor det øverste er som overskriften sier: antent og brennende! Men jeg drakk det jeg... Jeg drakk det faktisk så fort at jeg ikke husker hvordan det smakte. Og før jeg var i bånn hadde sugerøret tatt fyr.. så mest sannsynlig har jeg fått prøvd meg som flammesluker i samme slengen! Ære så ille nøye a? Morsom kveld var det i allefall!

Nå skal det lunsjes... kanskje vi får pære-smør i dag også? Hvem vet!
Lunsj var buljong med agurkstrimler, tortellini -(overkokte sådan), og gelatin med litt fromage!

1 kommentar:

Namaan sa...

Haha - den der skal jo maks brenne i et par sekunder for ellers blir den jo farlig har jeg hørt!

evt så sprekker glasset.

Uff, ting som brenner smaker... "spennende"... drakk det en del når jeg var i kroatia. Anyways; håper du har det moro =)