torsdag, oktober 30

Tingenes tilstand på ti minutter


Effektiviteten er til å ta og føle på om dagen synes jeg. Det går så unna at jeg nærmest må dra opp håndbrekket i hverdagsbilen for å være sikker på at jeg får med meg alt jeg skal. Men spennende er det, klager ikke på det! Den siste uka har inneholdt så mangt:


-har blitt lurt på et utested i Riga.. utvannet brennevin er feigt!

-turbulent flytur tilbake fra Riga, min første tur med flytoget, buss istede for tog fra Oslo S for så å bli fraktet komfortabelt hjem fra Moss i bil! =)

- har forstått hvorfor de gamle bilistene med hatt kjører så sakte som de gjør, det er jo så utrolig morsomt å provosere i trafikken!

- har ryddet leiligheten min. Strengt talt på tide..(klapp på skuldern)

- både vært flink på jobb og på den sosiale fronten.

- endelig fått sett How I Met Your Mother

-...også sett skrekkfilm for første gang i mitt.. hva skal jeg kalle det.. voksne liv :P

- Opplevd at FFK har sikret sølvet. HURRA!

- Deltatt på et quizlag med 14 deltakere..

-kommet på sisteplass på quizen. (henger sammen med overstående punkt da "de inkluderende" fikk 16 minuspoeng på grunn av overtall av deltakere)

- Funnet ut at Jaf's serverer en spesialhamburger. Nemlig hamburger alà Biff-tartar.. Tydeligvis meningen at burgere skal være rosa inni nå til dags.


Egentlig masse mer som har skjedd også men har ikke tid til å skrive alt, skal nemlig på heksefest! Bra uke må jeg si =) ... fortsettelse følger...håper jeg!


Ingen kommentarer: