onsdag, september 10

piip..piip..piip...


Jeg føler meg litt uttafor i dag.


For andre natt på rad har jeg ikke fått sove. Søvnmangelen skyldes en lystig gjeng med mus som har party i kjøkkenskapet mitt og nachspiel i søppelbøtta..


Jeg har ingen ting i mot mus så lenge jeg slipper å se dem, ta på dem og aller mest høre dem.. at noe så smått kan lage så ENORMT med lyd har jeg vanskelig for å fatte. De har tydeligvis ingen museskikk og synes det er helt greit å hyle til inne i en tom popcorn klokken 04.17 på morningen. Jeg hater å være slem mot dyr, men disse måtte kastes ut, og det øyeblikkelig... jeg tok mot til meg, lukket øynene og lukket opp kjøkkenskapet der søppelbøtta stod, sparket borti den for å se om det var noe som skvatt ut, og til slutt tok jeg tak i bøtta og løp ut gjennom utgangsdøra med den. Bort med seg...! Mulig naboene mine lurte litt når de gikk forbi i morgentimene i dag, men det bryr jeg meg pent lite om.. fikk i hvertfall 2 timer søvn!


....men nå gruer jeg meg til i natt, dumme musa har sikkert funnet veien inn igjen dersom den noen gang ble med ut.!


kanskje jeg må reise på quiz i dag og finne meg en kjekk kar jeg kan spørre;

- kan jeg sove hos deg i natt?


...eller kanskje bare dra til med sjekkereplikken; jeg har mus i hybelen min.. vil du ha med en i din?!?!?!


...HA ha ha!

Ingen kommentarer: