Studentparlamentet ved Høgskolen i Østfold var ute og viste litt muskler i dag for å passe på at ikke hele administrasjonen tar sommerferie helt enda!
Vår lenge planlagte Markedsføringsaksjon ble endelig gjennomført i dag under Ledermøtet på Remmen. I forkant har vi jobbet med denne diskusjonssaken i en ad-hoc gruppe og laget rammene for aksjonen og forberedt diverse materiale. Timingen kunne ikke vært bedre! Vi fikk overlevert vårt budskap til til Studiedirektør Beth Linde i form av en t-sjorte med våre krav, samt en vakker innrammet plakat med 3 punkter vi synes er viktig i forhold til Høgskolen i Østfolds kamp for søkerene!
· Markedsføringsarbeidet må være en samlet innsats for hele høgskolen og de som får jobben med markedsføringen må ha gode rammevilkår.
· Studenter som har markedsføring som fag skal innlemmes i arbeidet / deler av arbeidet.
· Markedsføring av høgskolen må henvende seg både til potensielle studenter og overfor de som allerede er studenter her – gjør noe for at studentene skal være stolte av høgskolen sin!
Beth virket positivt overrasket over vårt lille stunt. Hun påpekte at HiØ kun bruker 1% av budsjettet på markedsføring og antydet for resten av ledermøtet at en måtte gå inn for å øke denne posten. Det liker vi å høre!
Deltagere under aksjonen var Catharina, Saqib og meg. Good Job!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar