søndag, mai 10

Teaser på sommeren!

Dagene løper avgårde som ville hester på en stor savanne.. og jeg sitter tilbake i støvskyen og lurer på hvor dagene ble av. Nå går ting så unna at med fare for å sitere en god venninne av meg "- går det fortere nå, så spyr jeg!"

Det er ikke lenge siden det var lenge til 25 mai. Nå er det to uker til. 2 UKER! Hva rekker man på to uke da? Jeg kunne sikkert skrevet opp et eksempel på at to uker kan gå veldig fort og man kan rekke mye, samidig kunne jeg også beskrevet hvor ulidelig lenge to uker er hvis man befinner seg i et annet modus. Unødvendig. Jeg går på 5. giret om dagen. Som gjenvalgt studentleder lar ikke inspirasjonen seg stoppe når jeg begynner å tenke på alt det morsomme jeg skal få lov til å være med på enda et år til. Forhåpentligvis betyr det også enda flere nye bekjentskaper. Morsomme dager på jobb og for ikke å glemme utallige seiere på quizen på kongens onsdagene det neste semesteret! I den forbindelse må jeg nevne at vi vant på onsdag, så det sang! 29 av 31 poeng! Visste du forresten at Nauru også har nasjonaldag 17. mai?

Nok om det! siste Quizen før sommeren er altså holdt så jeg vil være regjerende mester resten av sommeren. En sommer som skal fylles av så mangt! Å være her i halden gjennom sommeren er noe jeg ser frem til, da flere av mine gode venner også skal tilbringe sommeren her. Håper på masse pent vær, grilling og bading. Kanskje vi kan få hånden på en båt eller i hvertfall en hytte ved sjøen, om ikke så får jeg emigrere til Råde og tøffe rundt i vansjø med snekka til far (erfaringsbassert er ikke det så værst heller!) Det blir jentetur (inkl. Ole) en eller anne plass i juni, og i juli skal jeg en uke til toten og lære meg å bli totning og surfe med surfbrett på einasjøen med påfølgene vaselina bilopphøggerskonsert på kveldstid! har stor tro på at det blir episk!
Jobbing blir det også, men det blir bare gøy! Skal bli spennende å følge fadderordningen (og jeg skal være fadder!!) og å legge opp til et suverent år med masse engasjement blant studentene på høgskolen! Gleder meg i alle fall! Nå er det natta. To etatstyringsmøter med kunnskapsdepartementet venter meg i morgen. gruegleder meg!

Ingen kommentarer: