søndag, mars 1

Nabo-oppdatering...

Nå har rullgardina til naboen vært neddratt i en uke.(Egentlig lurer jeg på om han av en eller annen grunn har funnet bloggen min og lest om sitt underholdningsbidrag) Jeg føler meg snytt! Tenk å i utgangspunktet by på så mye latterlig underholdning for så å fjerne dette tilbudet helt. Dette mener jeg vil kunne sammenliknes med canal digitals kampanjer hvor tv-tittere får se et stort utvalg av underholdning i en uke eller to for så å fjerne dette tilbudet igjen! Disse kampanjene til Canal Digital har jeg aldri bitt på så tror jeg klarer meg veldig bra med tanke på bortfall av hverdagsunderholdning over gata også!

1 kommentar:

Sigridur sa...

Nei og nei!
Tenk om noe har skjedd... kanskje hun dama var morderinne... og han ligger dau der inne? Eller hun kanskje har bundet han til sengen, og så kommer han seg ikke ut!??
Jeg synes du skal ta med deg en tom kopp og sjekke om du kan få lånt litt sukker ;)
hehehe