mandag, mars 9

lite sagt

men mye gjort!

Blitt lite blogging i det siste gett, men det er ikke samsvarende med at det ikke har skjedd noe. Tvert i mot, dagene flyr jo forbi som skyer for tiden.. I morgen reiser jeg til Glasgow, og på lørdag reiser jeg til Kosovo. Innholdsrikt er vel bare fortegnet, men klager ikke. Det er jo akkurat sånn jeg vil ha det!

Livet er egentlig veldig bra om dagen og jeg føler jeg har all grunn til å smile, sånn rent bortsett fra at jeg får meg noen smeller rett i fleisen av og til da.(og de aller fleste av dem veldig ufortjent!) I dag kom en mega-kombo en .. beskjed fra fortum at de har gjettet feil på strømforbruket mitt og min neste strømregning blir på ... eh.. omtrent 4075kr. Det er ukult :(

Men de penga, ja, de penga, er til bekymring for fattig og for rik! Går seg tel vettu!

1 kommentar:

Fredric Nygård sa...

Penger er noe som er der, eller noe som ikke er der...

Men, det årnær sæ alltid vet du!

http://www.youtube.com/watch?v=Icb2jQ2o8Ko