tirsdag, november 18

Alle...

Da var det tirsdag da brått! Onsdag i morgen og så er det jaggu snart helg! Satser hardt på førsteplass på quizen i morgen også, skal pugge litt senere! Dagene flyr avgårde i et tempo jeg synes er tilnærmet lik svinaktig fort! (minner meg på at jeg har kjørt alt for lite bil i 50 km i 80 sonen i det siste)... ((jo, ok.. så har jeg kanskje det allikevel, men ikke fordi jeg med vilje har forsøkt å likne en gammel mann med hatt, men fordi jeg rett og slett ikke har byttet til vinterdekk enda.. håper bare ikke det kommer til å snø med det første!))

Ny arbeidsuke og 2. arbeidsdag.. siden jeg jobbet til klokka 19.30 i går sto jeg ikke opp før 10 i dag med god samvittighet. Er såååå vanskelig å løsrive seg fra det varme og komfortable til fordel for kald bil, kjøretur og jobbing. Men jeg eier i hvertfall litt selvbeherskelse merker jeg... ellers hadde jeg ligget i senga enda...Skal nevnes at jeg har vært uhyre flink i det siste da. I går fikk jeg unna en hel evighet med sakspapirer pluss at jeg blåste opp 100 ballonger (!) i godt selskap med Stranger og Ole.. en studentleders oppgaver er helt klart varierende.

Så film i går sammen med Martin, da René måtte være flink å gjøre ferdig oppgaven sin.. så The Departed, en veldig bra film synes nå jeg, liker litt action... Har nesten glemt hvor godt jeg egentlig liker det å se på film.. Blitt så skjelden det siste året, men det er helt klart en ting jeg kan tenke meg å benytte fritiden til innimellom fremover.. Jobben kjører overkill på kapasiteten i hjernen så da er det bra med en aktivitet du bare kan fore inn gjennom øyekanalene.

und so weiter...Siden jeg har oppdaget en ny verden av musikk den siste tiden, (takk René) så skal akkurat denne teksten få plass i bloggen min. Rett og slett fordi jeg synes at den er fantastisk fin! :)

doesn't anybody know how to walk anymore?
doesn't anybody know what a radio is for ?
doesn't anybody wear their hair down low ?
doesn't anybody know? doesn't anybody know?

doesn't anybody hate it when the street light.. turns red?
doesn't anybody want five more minutes in bed ?
doesn't anybody, doesnt anybody have a letter to send ?
doesn't anybody wish to have just one more friend ?

cause eveybody wants, and everybody needs
everybody asks for one more piece
everybody wants to hear someone say please
cause everybody takes, and everybody steals
everybody cries when something feels
everybody's looking for the drug that heals

doesn't anybody wanna take another shot at me ?
and go ahead the gun is loaded and the bullets are for free
doesn't anybody spray perfume to cover up a smell ?
doesn't anybody know where I go to get some air?

cause everybody wants, and verybody needs, everybody begs for self esteem
why don't you get your mind out of the past
and everybody takes and everybody steals,
everybody's been kicked by other heels
please raise your hands up in the air..

yeah..why don't you raise your hands up in the air
why don't you raise your hands up in the air

cause everybody wants...

doesn't anybody know how to walk anymore?
doesn't anybody know what a radio is for ?
doesn't anybody wear their hair down low ?
doesn't anybody know? doesnt anybody know?

cause everybody wants...

-Stabilo-

Nå er forresten Øystein her på kontoret og besøker Catharina og meg! Trevlig!

Ingen kommentarer: