tirsdag, januar 5

2010

Jeg må si at tiden løper fra meg om dagen! :D

Hvor ble det av 2009? Fantastiske 2009? nåja.. det kan nok bli likar i 2010 shjø!

Nytt nyttårsforsett : økt livskvalitet!
Hvordan få til det? Jo, jeg tror egentlig at saken er ganske enkel. Høre litt mer på meg selv, og litt mindre på alle andre! :D

Ikke bare tiden som løper om dagen! Jeg løper jaggu meg jeg også! Hvem hadde trodd det.. på en eller annen måte finner jeg en glede i den smerten det er å løpe... og det gjør mindre og mindre vondt, og jeg kan løpe lenger og lenger.. har til og med fått pulsklokke til jul. Så her er det muligheter. Målet mitt er å gjennomføre grenserittet i august og være i mitt livs form når jeg blir 22 år og 36 mnd! Delmål blir forhåpentligvis å løpe en solid etappe for NBU under holmenkollstafetten i mai. Hei på meg! Jeg trenger all pushen jeg kan få!

Jeg har også fått fler ting til jul som gir økt livskvalitet! Jeg har fått en Kent CD, et fotbad-spa og sist men ikke minst, en fryser! Nå kan jeg faktisk planlegge matinnkjøp og alltid ha middagsmuligheter i hus, og alt dette til min egen økonomiske vinning! Hurra for økt livskvalitet. Det er tross alt de små tingene som teller. Det er ikke en menneskerett å ta opp 5 brødskiver fra fryseren hver kveld og ha ferskt brød morgen etter. Men det kan JEG!

Ingen kommentarer: